Detta mail fick jag

Detta mail fick jag häromdagen. Tyckte det var ett mail som jag ville dela med mig av.
Klart jag svarade på det också.


Hej silla !!   detta kanske inte alls låter konstigt fr dig men kanske för alla andra som inte jobbar med andlighet. Jag har under flera dagars nätter drömt om en "silla" nu utan att veta ve de är,vilket har skapat en fråga hos mig om vem denna silla kan vara.   Nu idag när jag satt och kollade på "pip" hemsida så såg jag i gästboken ditt namn och kände en enorm dragning till dig. efter att ha grubblat en stund så kom de till mig att du måste vara den silla jag drömt om.......konstigt va !!!   jag tänker inte störa dig längre men du får gärna höra av dig ha en underbar dag och kom ihåg   man kan inte göra stora saker i denna värld utan bara små saker me mycket kärlek

Postat av: Amanda

gud vad spännande det lät!

2008-09-09 @ 18:53:50
URL: http://ljungamanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: