Fråga 6

Hej underbara silla
Jag har en fråga till dig och vill gärna att du lägger kort på det.
Om man kan bestämma det själv.
Både jag och min man har blivit uppsagda från våra jobb,
på nästan samma gång.
 Jag undrar så hur det kommer att gå för oss,
kommer vi att hitta nya jobb? nu med tanke på vår nya regering.
Min man har även skadat sitt knä på en fotbollsmatch
och är sjukskriven så det känns inte bra att han skall
halta runt på en arbetsintervju för då vill nog ingen 
anställa honom nu med han knäiga handikapp.
 
Ps kanske du kan se hur det kommer att gå för 
hans fotbollslag nu när han
ej kan vara med och spela.
 
Tack så mycket och svara gärna snabbt
Mvh Maggan 
 
Kära Maggan
Tråkigt att höra att ni blivit uppsagda. Korten säger att din man kommer att få ett jobb, 
som har med kuvert att göra.
Kanske på posten.
Du kommer att få ett jobb, 
men inte inom det närmsta. 
Ser att du kommer jobba med människor senare.
 
Hur det går med din mans fotbollslag ja du, be han byta sport.
 
Silla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: