Söndag o mormor

Hej

Många nya kunder har ringt i helgen., tyvärr har jag inte kunnat ta alla. För jag har gjort annat i helgen. Jag försöker ju svara s mycket jag kan, men ibland måste jag vara med familjen också.

Ni nya kunder, ring gärna igen, maila, smsa. Jag finns, men ibland håller jag på några timmar i streck så precis när ni ringer så har jag en paus. Ring alltid tillbaka igen eller smsa att jag kan ringa upp er så fort jag har tid över.

Jag gör det så gärna men jag kan inte göra det om jag inte vet om att ni vill det.

Mailen kollar jag jätte ofta. Så maila isåfall att ni har hört av er men jag har inte kunnat svara, så om jag kan ringa er så fort jag får ledigt.


Idag har jag varit på stan med familjen, sen gick vi till minneslunden där min älskade mormor ligger. Hon dog för 5 år sedan idag.


Hon finns hos mig hela tiden och jag saknar henne så. Så idag har tankarna gått till henne jätte mycket.

Här nedan kommer lite bilder från minneslunden.



Det är så vackert med vita rosor, jag bara älskar det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: