TACK

Tack för en underbar kväll, trevligt att se nya ansikten.
Tyckte det var över förväntan, ja nu längtar jag till nästa gång..
Nej, till er som smsat, jag sätter inte ut bilder på bloggen. Vet att det finns många som inte vill synas, kan synas.
Jag sätter aldrig ut bilder på någon utan att fråga.

Hoppas vi ses på nästa träff. Till er som jag la tarot idag, Tänk på vad jag sa, ta till er det. Sen kommer ni märka och förstå vad jag menade.
Ni är alltid välkomma att höra av er.
Ni som var hos Inga , visst är hon duktig med sina runor, jag är helt imponerad.

Ta hand om er.
Nu ska jag jobba lite hemma, har en massa mail att svara på och sms.
Sorry för er som sökt mig idag, men nu finns jag här.

KRAMAR SILLA

Postat av: LENA

Tack själv.

Underbart och en upplevelse.

2008-09-06 @ 11:26:02
Postat av: Sanna

Bättre kväll kunde det inte ble!

2008-09-06 @ 14:11:34
Postat av: Maggan B

Längtar redan till nästa gång och då tar jag även svärmor med mig.

2008-09-06 @ 22:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: