Uthyrd

Nu är lägenheten uthyrd, jag har varit så nervös, och kommer väl att vara det.
Men det känns rätt och det var 2 jätte gulliga ungdomar som fick hyra den.
Efter hela dagen i Malmö, kom jag hem och jobbade direkt.
Sorry gott folk som fick vänta på era svar. Men ni fick dom till slut.

Idag fick jag ett jättre trevligt mail. Väntar på svar om jag får sätta ut det på bloggen..

Jag har fått en massa frågor, men som jag sagt innan... Kundern går först och idag har jag haft en massa att göra för att jag inte jobbade under dagen så e jag tvungen att ta dom, så vi får se hur länge jag orkar ikväll om det blir svar på någon annan fråga som ska u här på bloggen.

Ni är några st som jag tänker på, jag har tänt ljus för er så ni vet.

Kramar Silla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: